Kundservice - vad kan vi hjälpa till med?
I flera av våra verksamheter har vi nära kontakt med våra kunder och för att bidra till att stoppa smittspridning kommer vi att begränsa kontaktytorna. Detta för att skydda dig som kund men också våra medarbetare.
Vi kommer att göra vad vi kan för att upprätta hålla normal service, samtidigt som vi följer de officiella riktlinjer som finns och hoppas på förståelse för vad detta kan innebära för dig som kund under den speciella tid som råder just nu.
Just nu har vi längre handläggningstider
Ska du göra en felanmälan? Är ditt ärende akut kommer vi att åtgärda det direkt. Ärenden som inte är akuta kommer vi också att åtgärda, men just nu är väntetiden längre och vi kontaktar dig när vi har möjlighet att hjälpa dig.
På Södertälje kommuns webbplats finns uppdaterad information till dig som bor i Södertälje och vi har en samlad sida med Telgespecifik information som är relaterad till Covid-19-händelser.
Senast ändrad: 4 augusti, 2020