Use Google translate to translate the web page. Telge AB takes no responsibility for the translation.

Felanmälan

Kolla först om det gäller ett allmänt fel - du hittar aktuell driftstatus här. För att kunna hantera ditt ärende på bästa sätt ber vi dig att beskriva ditt ärende så tydligt som möjligt. Vid akuta ärenden ska du alltid ringa till oss.

Välj något av följande alternativ

Ring oss alltid vid akuta ärenden

Vid akuta ärenden eller en pågående störning ska du alltid ringa till oss.

  • 08-550 233 00 för Telge Nät-ärenden som strömavbrott eller vattenläcka på stan. Efter kontorstid så kopplas ditt samtal automatiskt vidare till jourtelefon.
  • 08-550 221 00 för dig som är hyresgäst hos oss och felanmälan gäller din bostad.

Anmäla trasiga gatlyktor?

I Södertälje är det kommunen som ansvarar för gatubelysningen. Här kan du göra en felanmälan för trasiga gatlyktor.

Senast ändrad: 3 juli, 2018