Mitt distrikt
På våra kontor får du hjälp av våra fastighetsvärdar, kundförvaltare och förvaltare. Du träffar samma personer varje gång, som kan huset och har koll på grannskapet. Det resulterar i enklare kommunikation och ökad trygghet.
Vad kan jag göra på kontoret?
På kontoret kan du uträtta ärenden som du tidigare har fått hjälp med i receptionen på Storgatan.
Det mesta kan du göra digitalt, men skulle du behöva vår hjälp kan vi hjälpa dig med det här på distriktskontoret:
- Hyresfakturor – om du har frågor, behöver hjälp eller vill skriva ut din faktura.
- Hyresavtal – på distriktskontoret kan vi hjälpa dig om du vill ha en kopia på ditt hyresavtal.
- Blanketter.
- Påsar för återvinning av matavfall.
- Elektroniska passersystem - vi hjälper till med behörigheter och Aptus-brickor.
- Nyckelhantering – ska du lämna in, hämta ut eller beställa nya nycklar hjälper vi dig på distriktskontoret.
- Mina sidor – om du behöver hjälp med registrering, ladda upp dokument, göra intresseanmälan eller har generella frågor om Mina sidor.
- Möte med någon hos Telge Bostäder – har du bokat ett möte med någon i personalen kommer mötet oftast att ske på ditt distriktskontor.
- Allmänna frågor om Telge Bostäder.
Vilket distrikt tillhör jag?
Som hyresgäst hos oss hör du till ett av tre distrikt; det västra, södra eller östra distriktet. På ditt distriktskontor finns den personal som arbetar närmast dig som kund.
Sök på adress:
Vi kan inte hitta den adress du skrivit in. Försök igen!
Västra distriktskontoret:
Besök oss följande tider:
Måndag-fredag 07.30-10.00 Onsdag 07.30-10.00 och 14.00-17.00
Östra distriktskontoret:
Besök oss följande tider:
Måndag-fredag 07.30-10.00 Onsdag 07.30-10.00 och 14.00-17.00
Södra distriktskontoret:
Besök oss följande tider:
Hovsjö Måndag-fredag 07.30-10.00 Onsdag 07.30-10.00 och 14.00-17.00 Järna Torsdag 07.30-12.00
Felanmälan
För att göra en felanmälan ska du vända dig till vår kundservice. Du kan göra en felanmälan här: