Mitt distrikt

På våra kontor får du hjälp av våra fastighetsvärdar, kundförvaltare och förvaltare. Du träffar samma personer varje gång, som kan huset och har koll på grannskapet. Det resulterar i enklare kommunikation och ökad trygghet.

Vad kan jag göra på kontoret?

Det mesta kan du göra digitalt, men skulle du behöva vår hjälp kan vi hjälpa dig med det här på distriktskontoret:

  • Hyresfakturor – om du har frågor, behöver hjälp eller vill skriva ut din faktura.
  • Hyresavtal – på distriktskontoret kan vi hjälpa dig om du vill ha en kopia på ditt hyresavtal.
  • Blanketter.
  • Påsar för återvinning av matavfall.
  • Elektroniska passersystem - vi hjälper till med behörigheter och Aptus-brickor.
  • Nyckelhantering – ska du lämna in, hämta ut eller beställa nya nycklar hjälper vi dig på distriktskontoret.
  • Mina sidor – om du behöver hjälp med registrering, ladda upp dokument, göra intresseanmälan eller har generella frågor om Mina sidor.
  • Möte med någon hos Telge Bostäder – har du bokat ett möte med någon i personalen kommer mötet oftast att ske på ditt distriktskontor.
  • Allmänna frågor om Telge Bostäder.

Vilket distrikt tillhör jag?

Som hyresgäst hos oss hör du till ett av tre distrikt; det västra, södra eller östra distriktet. På ditt kontor finns den personal som arbetar närmast dig som kund.

Sök på adress:

Felanmälan

För att göra en felanmälan ska du vända dig till vår kundservice. Du kan göra en felanmälan här: