Use Google translate to translate the web page. Telge AB takes no responsibility for the translation.

Störningsinformation

Om du har långsam uppkoppling, om det laggar, om du har sämre bild- och ljudkvalitet eller har andra problem som gäller internet, tv eller telefoni - gör i första hand en egen felsökning. Om du inte kan åtgärda felet på egen hand är det alltid till din tjänsteleverantör du gör felanmälan. Tjänsteleverantören skickar ärendet vidare till oss om de misstänker fel på själva fibernätet.

Information om driftstörningar

Vid planerade arbeten, driftstörningar eller avbrott lägger vi ut information via vår sida driftstatus.

Strömavbrottsinformation via sms

När vi har strömavbrott påverkas även dina tjänster inom internet, tv och telefoni om dessa är anslutna via fibernätet.

Vill du få ett sms när det är strömavbrott? Tjänsten gäller för Södertälje och Nykvarns kommun. Anmäl (eller avanmäl) dig här. Du uppger ditt kundnummer för ditt elnätsabonnemang (inte kundnumret hos din tjänsteleverantör.)

 

 

Senast ändrad: 19 november, 2020