Har du fått dubbla nätfakturor?
22-01-13 Telge NätHar du fått dubbla nätfakturor?
22-01-13 Telge NätPå grund av tekniska problem har det felaktigt gått ut dubbla e-fakturor till dig som har Nordea som bank. Det innebär att du fått två likadana e-fakturor av misstag, men självklart ska du bara betala en faktura.
Vad ska jag göra om jag fått två likadana e-fakturor?
Betala enbart en av e-fakturorna och makulera den andra med samma fakturanummer.
Vad händer om jag råkar betala dubbelt?
Om vi får dubbla inbetalningar placerar vi automatiskt beloppet på nästkommande faktura.
Det går också bra att få pengarna återbetalda till sitt konto. Mejla ditt kundnummer samt clearing- och kontonummer så återbetalar vi pengarna till ditt konto inom några dagar.
Hur ser ni till att detta inte händer igen?
Våra tekniker arbetar med en lösning för att se till att problemet inte uppstår igen.
Vart kan jag vända mig med frågor?
Kontakta vår kundservice: