Berätta vad du tycker! SKI undersökningen är tillbaka
2025-10-01 Telge Nät
Berätta vad du tycker! SKI undersökningen är tillbaka
2025-10-01 Telge NätFörra året deltog Telge Nät för första gången i Svenskt Kvalitetsindex (SKI) kundundersökning inom energibranschen – ett viktigt verktyg för att mäta och förstå hur ni kunder upplever oss. Snart är det dags igen.
Vi vill börja med att tacka för alla era synpunkter och tips från förra året. Ni har hjälpt och inspirerat oss till förbättringar och vi vill gärna berätta lite om vad som hänt sedan dess.
Så har vi förbättrat vår service
I dag har vi en ny chattfunktion som gör det enklare och snabbare att komma i kontakt med vår kundservice. Parallellt jobbar vi också på ordentliga förbättringar av Mina Sidor för att ni ska få bättre överblick och service även där.
Vi satsar på det personliga mötet
Vi vet också att det personliga mötet betyder mycket, båda för oss och våra kunder. Därför har vi bjudit in till flera kundevent för BRF:er och mindre fastighetsägare, där vi har diskuterat och hjälpt till med bland annat VS-frågor, energibesparingar, fjärrvärme och service av fjärrvärmecentraler.
Stort tack till alla er som deltog i förra årets undersökning – ert engagemang gör skillnad! Vi hoppas på minst lika många svar och goda idéer i årets SKI.
Hos Svenskt Kvalitetsindex kan du läsa mer om undersökningen