Use Google translate to translate the web page. Telge AB takes no responsibility for the translation.

Felanmälan

Ibland går något sönder. Ingen fara. Gör en felanmälan hos oss så kan vi hjälpa dig med problemet.

Gör en felanmälan

När du vill anmäla något som är fel gör du det enklast genom att:

Logga in på Mina sidor

Du kan också göra en felanmälan genom att mejla kundservicebostader@telge.se eller ringa 08-550 221 00.

Akuta fel

Om det skulle uppstå ett akut fel, som till exempel en vattenläcka, då vill vi att du ringer till oss på telefonnummer 08-550 221 00. Vid akuta ärenden kan du ringa när som helst under dygnet.

Kan du åtgärda felet själv?

En del enklare fel kan du fixa själv och behöver inte anmäla till oss. Läs mer om vilka delar du som hyresgäst ansvarar för och hur du på bästa sätt vårdar ditt hem här.

Senast ändrad: 24 mars, 2021