Så här anmäler du din flytt

Är du kund hos oss och vill flytta? Kontakta oss på kundservice så hjälper vi dig.

För återvinningskunder

För att flyttanmäla dina återvinningstjänster använd det här formuläret.

För boendekunder

För att vi ska kunna bekräfta din flyttanmälan måste du personligen komma till oss och skriva under uppsägningsavtalet. För att det flyttdatum du har anmält här ska gälla måste du komma till oss inom fem arbetsdagar.

Boende i Telge Bostäder  – kontakta Bobutiken.
Boende i Hovsjö – kontakta Hovsjös områdeskontor.

Internet, TV och telefoni

Kom ihåg att anmäla flytten till leverantören/ leverantörer av internet, TV och telefoni. Vi vidarebefordrar tyvärr ingen flyttinformation till dessa.

Nätavgift

Vid inflyttning debiteras en administrativ avgift på 350 kr för avtal på den nya adressen. För abonnemang som kräver större huvudsäkring än 100 A tillämpas effektbaserade priser.

Om du är ny kund

Om du inte är kund hos oss idag men ska bli det, gör du en anmälan om inflytt via formulär.

Mycket att tänka på inför flytten? Använd vår checklista för tips och råd till dig som ska bli kund hos oss. 


Senast ändrad: 10 februari